måndag 30 januari 2012

NEW BOOTS AND.....



THE UNTHINKABLE...



Hej på er!!!

Ja, idag har jag verkligen gjort det otänkbara. Jag har köpt en klänning i GULD!!! O....M....G...!!! -Hur hände det?!?!?! Det är ju förbjudet!!!! Jag undrar just hur det här ska sluta...?? :-) Visst, det är en mer beige, guldig färg, men ändå... Jag kan inte begripa att jag verkligen köpte den??? Jag tycker ju överhuvudtaget inte om guld... -Hmmm.... 





Foto: Angelic Mess

Här min guldiga klänning med mina nya, fina stövlar. -Och en glammig liten necessär. Jag behövde en lite mindre för de kortare resor jag gör så då fick det bli denna. :-)

Så två bilder på min glammiga "party outfit". Men jag sitter fortfarande och undrar vad som egentligen tog åt mig när jag införskaffade klänningen. Jag kan väl trösta mig med att den satt ganska bra, men frågan är om det räcker nu när jag har gått och blivit totalt sinnesförvirrad?


Foto: Angelic Mess

Närbild på stövlarna. Som jag verkligen ÄLSKAR!! Inte bara snygga utan riktigt sköna med!! -Hur ofta händer det??? Mig händer det då iallafall inte speciellt ofta.



Stor kram!

Angelica 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar