söndag 8 januari 2012

Absolutely Fabulous


Day Birger et Mikkelsen
Home



För den som inte redan har upptäckt Day Birger et Mikkelsen, så vill jag tipsa lite om deras otroligt fina saker! De har så mycket fint!!! Och jag har shoppat julklapp till mig själv från dom detta år. :-) -Ja, tänk så snäll jag måste ha varit!!! ;-) Jag vill iallafall inbilla mig att så har varit fallet så det blev julklapp till mig, från mig. Naturligtvis finns det även nätbutiker i Sverige där man kan köpa deras utbud från, men jag kände mig lite "wild and crazy" så jag klickade hem ljusstakarna direkt från Denmark.( -Och nu vet jag att CM kommer att rynka på ögonbrynen!!! ) -Hi, hi!!! De har även fantastiskt snygga kläder. Framförallt gillar jag deras fina, glammiga klänningar. Just nu har dom dessutom rea på vissa kläder och inredningsdetaljer för den som vill göra ett fynd. :-)






 Foto: Angelic Mess


Jag älskar den svarvade formen på ljusstakarna!!! De som jag har köpt passar till kronljus, men det finns även en variant för blockljus, samt även en "stormlyktemodell". Den kan ni se på lilla bilden längst ner.




 Foto: Angelic Mess


"Mina" underbara ljusstakar hittar ni här. Men det finns så mycket annat fint att titta på också... De anger priser i SEK vilket underlättar, samt att de har fri frakt på beställningar över 750 Svenska Riksdaler. Men vill man hellre shoppa från en nätbutik här hemma i "Schweden", så kan man surfa in på bland annat Mamsell Karamell som även har Tine K i sortimentet. -Ytterligare en fabulous favourite... :-)




Kram


Från en bloggerska som tar ett kort "break" men återkommer snart. :-)


Psst! För att komma till deras hemsida kan ni klicka på bilden nedan.


Foto: Day



Kram kram!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar