torsdag 10 november 2011

Evil Plans....

Det snyggaste och mest passande (??) anteckningsblocket...


Foto: Angelic Mess




Foto: Angelic Mess



Hejsan!!

Ja, idag har jag fyndat det snyggaste och kanske mest passande anteckningsblocket någonsin!! - Nu ska här smidas onda planer. -He, he, he...!!-Nääää....Okej.... Jag kan väl hålla mig till dom goda ändå. ;-)  Men jag gillar det kaxiga i texten så jag var ju bara tvungen att köpa 3 stycken. Blocket för mina "onda planer" har jag hittat på Lagerhaus och likaså de små lackerade svarta askarna. Egentligen är det presentaskar, men jag tänkte ha dom till lite smått och gott som jag annars inte riktigt vet var jag förvara. Jag var också och kikade på ramar till de bilder jag har bloggat om tidigare (det inlägget hittar ni här), men jag ska nog vänta till dess att jag och söta, knasiga C M åker till IKEA eftersom deras ram Ribba är den absolut snyggaste ramen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar