tisdag 8 november 2011

NYTT PIFF I VARDAGSRUMMET



[SVART-VITT TEMA]



Foto: Angelic Mess



Foto: Angelic Mess



Foto: Angelic Mess




Todelooo!!!!

Idag kommer det lite bilder från huset för nu har jag tagit fram lite "nygammalt" piff ( läs kuddar mm) och flyttat på diverse saker här hemma. Matbordet som tidigare var ek ( I hate ek!! ) har jag målat svart och de svartvita kuddarna på bilden längst upp kommer från IKEA. Ångrar bara att jag inte köpte fler när de fortfarande fanns kvar... -Suck.... Alltid ska man vara så TÄNKT, men det är jag ju tyvärr inte...! :-) Det svartvita temat regerar just nu här hemma eftersom jag tycker att det ger en ganska "clean" känsla. Kudden på mellersta bilden är från Indiska och likaså silverelefanten i bakgrunden på sista bilden. Jag kan dock skryta med att jag har lite LILA i köket just nu...! -Mycket vågat!! -Ha, ha!!! Måste ju bara skratta åt mig själv lite... :-)


KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar