tisdag 29 november 2011

INSPIRATION VITT





Hejsan!!

Det har varit fullt upp så jag måste erkänna att jag har "fuskat" med bloggen lite. Men idag tar jag tag i det och visar lite vit inspiration. -Igen..!  :-) Översta bilden är på min nya radio i köket som jag köpt eftersom jag tenderar till att spela musik på HÖGSTA volym och grannarna har säkert börja undra vad jag har för mig egentligen. Jag har bland annat fått frågan om jag tänker öppna nattklubb.... Så nu blev det en radio i köket så att jag kan spela lite mer lågmält ibland. -Dock ska det tilläggas att jag älskar att spela högt så dom stackars grannarna får nog dras med det ändå. -Fniss...!




Foto: Angelic Mess

Nya radion från Clas Ohlsson som får funka till dess att jag hittar en "boom box" till köket. -Ha, ha, ha!!!




Foto: Angelic Mess

Bild mot kökssoffan med tempeltavlan från C'est la Vie. I förgrunden skymtar Azalean jag köpt som julblomma i år eftersom dom är så vackra när de blommar ut. 





Foto: Angelic Mess


Ljusstakar med ljus på sniskan... -Inte så snyggt, men det får vara så till dess att jag hittar ljus som passar. I förgrunden en glasskål jag fyndat på loppis.

Hoppas ni får en fin dag!

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar