fredag 25 november 2011

JULINSPIRATION B & W



[SVART-VITT]

Hej, hej!!!


Idag bjuder jag på lite ögongodis och inspiration för er som gillar svart-vitt, precis som jag... Det får dock inte bli alltför mycket svart till jul utan det ska ju vara mer "White Christmas" med lite svarta inslag. Och i år kommer jag att satsa på VIT JUL med aningens svart och silver som accenter. Rött är nog helt bannlyst i år. Jag provar varje år och gillar det lika lite varje gång. Funkar bara inte hemma hos mig, eller så har jag helt enkelt inte kommit på hur man får det snyggt....






Foto: Angelic Mess


Sötaste glöggmuggen som jag fyndat på Ica Maxi av alla ställen. :-) Den fanns även i vitt och rött, men denna är ju bra sååå mycket JAG!!! Jag kunde bara inte motstå färgerna och det söta lilla "juliga" hjärtat, så dom åkte ner i kundvagnen med raketfart. 



Foto: Angelic Mess

Även det söta presentsnöret kommer från Ica Maxi. Svart med vita julbockar. -Kan det bli bättre?!?!? För dom som gillar pepparkaksgubbar så fanns det även snören med sådant motiv.



Foto: Angelic Mess




Även denna fina julgranskula fyndade jag på Ica Maxi. Tänk att man kan hitta så fina saker på Ica! -Helt fantastiskt!! Fler bilder kommer på dessa om bara lite ljus kan infinna sig på dagarna. Utan dagsljus/naturligt ljus blir ju fotona tyvärr ganska usla.




Trevlig helg!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar