onsdag 30 november 2011

Önskelista del 3 Julen 2011



Idag fortsätter jag med önskelistan. Jag skulle nog kunna göra en varje dag, för det finns ju alldeles för mycket "jag-vill-ha-grejer". :-) -Eller så är jag bara girig och vill ha allt som jag tycker är fint...?!?  :-)




Denna klocka Her Royal Highness" från Juicy Couture kostar ca 1800 svenska riksdaler på Bloomingdale's. Vit och med Bling-bling så är den ju sååååååå PERFEKT för mig....!!! -Suck.... Så synd att vi har "avtalat bort" julklapparna i år.... :-(      - Det känns ganska bittert om jag ska vara helt ärlig... STACKARS MIG!!!! 






- Ahhh.... Mera bling-bling... Detta kommer från svenska Snö of Sweden.




Och så ännu mera bling-bling, dock i en mer grå färgskala denna gång. Så fantastiskt snyggt... Nästan så att jag får hjärtklappning av ren och skär kärlek... ;-)










Foto: Apple


Och så var det ju denna.... Den ABSOLUT SNYGGASTE datorn att finna på denna jord. -Dock inte den mest prisvärda - om man nu ska leva lite i verkligheten också. :-)














Med en liten inneboende handväske fetischist så sitter jag och tittar mycket längtansfullt på denna... Även denna kan man köpa på Bloomingdale's om man har ca. 1750:- svenska kronor att lägga på en "snyggväska". För den som inte redan har varit inne på Bloomingdale's så kan jag tala om att man får upp priserna i SEK och de skickar naturligtvis också till Sverige. :-)








Foto: Heppo.se

Vita gummistövlar!!! Så snygga!!! Dock kanske lite opraktiskt?? MEN vad spelar det för roll när de är så snygga!?!?! Märket är Hunter och de har ett suveränt utbud på gummistövlar om man är trött på den skogsgröna varianten.








Och så avslutar jag med ett snyggt armband från Ti Sento. Detta kan man köpa på sobling.se och kostar 1698:-.  :-) 


För den som kika mer, så har jag lagt in klickbara länkar under respektive foto. 

Hoppas alla får en bra dag!

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar