tisdag 22 november 2011

Inspiration jul - klassiskt rött och vitt





Foto: HM





Foto: Ilva





Foto: Indiska
































Hej, hej!!!


Personligen så äger jag nästan inte ett enda rött julpynt, men eftersom rött trots allt ÄR julens färg och söta CM dessutom är galen i rött, så ville jag lägga upp lite inspiration och tips på lite söta julpynt med mera som går i rött och vitt. -Ja, en del är så söta att till och med jag som inte riktigt "känner för" rött, skulle vilja gå och köpa mig en bunt! :-) Är ni nyfikna och vill titta mera så kan ni bara klicka på länkarna under repektive foto. Hm och Indiska känner ju alla till och säkert Ilva med. John Lewis finns i England och är en butik som jag ofta är inne och kikar på - speciellt kring högtiderna eftersom de oftast har mycket fint när det gäller pynt och dekoration. De skickar till utlandet ( dock inte alla produkter), men ofta måste man ta kontakt med deras avdelning för just "International Shipping". Hjortgården är en söt butik som finns i Luleå, men finns också på nätet. Vill ni kika mera i butiken så kan ni klicka här. För att komma till respektive butiker så kan ni bara klicka på namnet under bilderna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar