onsdag 2 november 2011

INSPIRATION VITT, VITT, VITT....



Hejsan!!


Idag blir det vitt som får inspirera eftersom jag själv äääälskar vitt!!! Det är ju så fint som bas för att lyfta fram andra färger, och nu ä det ju konstant mörkt så lite ljus/ vitt kan ju muntra upp. ( Iallafall här uppe i Norrland...!)




Foto: Livingetc





Foto: Ideal Home











Foto: Livingetc



 En av mina absoluta favorittidningar när det gäller inredning är just Living etc som har lite modernare hem blandat med en mer traditionell stil. Många andra engelska tidningar kan vara lite för "puttenuttiga" och "blommiga" för min smak. Jag gillar att mixa och då är just Living etc en MYCKET bra tidning. I lööööv den moderna, vita fåtöljen på nedersta bilden.... -Vill ha en sån att mysa ( modernt) i..... - Just nu är ju myset mer åt "standard-IKEA-hållet", så en sån skulle sitta ( fast stå ) bra mycket bra hos mig. :-) Inte för att jag vet var den skulle stå, men det ordnar man ju för en sådan skönhet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar