söndag 20 november 2011

Julpyssel från skogen






Foto: Angelic Mess





Foto: Angelic Mess





Foto: Angelic Mess




Hej igen!!!


Jag kunde bara inte hålla mig från att ta lite bilder på resultatet av äventyret tidigare på morgonen och som jag skrev om här. Tyvärr hängde sladden till belysningen lite väl synligt när jag tog bilden, men jag hoppas att det ändå kan ge en bild av vad jag hade tänkt mig. Dock är jag lite tveksam till belysningen och funderar på om jag hellre bara skulle vilja ha några vita stjärnor istället för den.... - Kanske några små söta stjärnor i papper skulle vara fint..? - Hmmmm....... Just nu så har jag ställt "Pysslet med stort P" i hallen mot den vägg där jag för övrigt hade tänkt att sätta de två tavlorna som jag har bloggat om tidigare här och här... :-) Då hade jag tänkt mig att de skulle hänga under den tavla/fotot som man skymtar på bilden längst ner. - Någon som har nån tanke, eller åsikt om detta...?

Hoppas ni får en fin kväll.

Kraaam!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar