torsdag 17 november 2011

MYS OCH JULINSPIRATION












Hejsan!!!

Efter att ha försökt att få in en massa (onödig?) information i mitt lilla huvud idag, så blir det till att sätta sig i soffan med en fin, inspirerande tidning och favoritgodiset. -MUMS!!!!!  :-) Nu ska jag låta mig inspireras och ( kanske, eventuellt ) känna att jag själv får lite mer energi, kreativitet och inspiration... :-) Jag är fruktansvärt sugen på att börja plocka fram alla julsaker, men samtidigt lite för trött känner jag. I och för sig så är ju det lika bra med tanke på att det inte är riktigt OK att tjuvstarta julen såhär tidigt - eller är det det??? Tidningen Bo Bedre hittar ni för övrigt här om ni vill ha lite inspiration. -En av mina favoritidningar... :-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar