onsdag 9 november 2011

Önskelista Del 1 Julen 2011






Foto: Uret


Foto: Uret


Foto: Uret

Hej, Hej!!

Äntligen är det snart jul och jag ääääälskar ju julklappar...!!! - Ja, att öppna presenter överhuvudtaget gör mig till en 5-åring igen - varje gång!!!! På den fronten tycks min mognad utebli helt och hållet. -Tyvärr... :-) Även om jag mestadels skriver om inredning så kommer det att smyga sig in lite mode med mera här också. -Helt enkelt för att jag inte kommer att kunna låta bli... På första plats på "lilla önskelistan" står en ny klocka med "bling-bling". För det måste det ju vara. :-) Jag har hittat tre stycken fantastiskt snygga klockor på webbutiken Uret som har ett stort utbud på klockor på de vad gäller märken och prisklasser. Deras webbutik hittar ni här. Och jag vill passa på att tacka butiken så mycket för att jag har fått låna deras bilder. -Tack snälla Uret för lånet. -Gulligt av er!!! Personligen så är jag lite svag för D&G överhuvudtaget, men jag hittade också en mycket fin Armaniklocka. Det är klockan allra längst ner. MYCKET snygg den med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar