måndag 7 november 2011

Fantastiskt snygga posters 
-med kloka ord.




Foto: theresesennerholtshop.se




Foto: theresesennerholtshop.se



Hej, hopp!!!

För dom som känner mig så är det knappast någon nyhet att jag älskar svart och vitt och att jag gärna gör om alla foton till svartvita. Dessutom roar jag mig ju gärna med att leka mig fram lite för att få fram en stark kontrast mellan de två... :-) Jag har länge suttit och tittat längtansfullt på Therese Sennerholts fantastiska posters med (dessutom!!) kloka, eller fina ord. -Skitsnygga!!! -"If you pardon my French." 

Med hennes tillåtelse (jag tackar så mycket Therese!!)  visar jag här två av mina absoluta favoriter, men det finns så mycket mer fint att hitta på hennes webbshop som ni hittar här. Dock varnar jag för att visst ha-begär kommer att infinna sig. ;-) Själv ska jag bara hitta en plats att ha dom på. Framförallt så bara äääälskar jag den nedersta - så talande...!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar