söndag 20 november 2011

Skogsmulle och rustik julinspiration




































Hejsan!!

Efter att ha börjat daget med att vara på "skogsmulle" med rara C M för att plocka lite "naturgodis" ( läs kottar och kvistar till dekoration ) så blev jag själv så inspirerad att jag ville lägga upp lite bilder på en lite mera rustik och naturlig form av julpynt. Vårat "skogsäventyr" slutade med att vi råkade gå vilse och faktiskt bli utskrattade av tre stycken män ute på promenad som tyckte att det var ju väldigt roligt....  Vilket ju kan ha att göra med att det inte är så många som lyckas gå vilse på ett elljusspår/slinga...!!!! -Ha, ha, ha!!! Faktiskt tror jag att vi är dom enda som har gjort det....! -Men man får väl vara glad att man kan roa nån... (??)  :-)   Alla bilder ovan kommer från danska Oi Soi Oi som jag gillar skarpt, eftersom de ofta har en orientalisk "touch" på sina saker och jag är ju (som sagt) ganska svag för just den stilen. Jag har dock haft svårt att hitta återförsäljare i Sverige, men vissa saker går att beställa via deras egen webbshop.

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar