onsdag 23 november 2011

Önskelista 2011
Del 2



Hej hopp på er!!

Idag visar jag upp lite möbler som jag gillar. Jag är ju lite "schizofren" på det sättet att jag inte kan hålla mig enbart till en stil utan älskar att mixa hej vilt här hemma: modernt, gammalt, orientaliskt osv, osv... Idag har jag med SNYGGASTE fåtöljen och eftersom jag är mycket svag för det orientaliska, så är ju även vikskärmen en favorit.... -Soooooo Angelic Mess!!!   :-)






Foto: The Home

Här är den...... - Snyggaste fåtöljen!!! Denna skönhet skulle ju LÄTT få komma hem till mig!! -Vill ha, vill ha, vill ha...!!!!!!! Jag har absolut ingenstans att ha den, men för en så läcker pjäs så hittar man ju plats.... Jag tackar rara The Home som har låtit mig låna bilden. - TACK, TACK så mycket The Home!!!!!! :-)





Foto: Ellos

Så fin, så fin.... Med den rätta orientaliska känslan utan att det blir för puttenuttigt och "krimskramsigt"... 






Foto: Magis

Denna är ju bara såååå "plastic fantastic"!! Ett par såna hemma hade ju varit inte bara snyggt utan ganska praktiskt med, eftersom det ger ett par extra sittplatser.









Och så är det ju denna. Världens kanske sötaste nyckelhållare.... Synd bara att man inte bara her en nyckel i sin nyckelknippa... :-)



Ja, det var alllt för denna gång, men jag hoppas ni får en härlig kväll allihopa!!!

/Angelica

1 kommentar:

  1. plastic fantastic skulle väl passa som pall åt knaskissen!!

    SvaraRadera