fredag 30 december 2011

ANTIKLIMAX






Hejsan!

Som jag nämnde igår så var jag på stan och stressade runt av diverse anledningar. Bland annat så passade jag på att hämta ut nya jobbmobilen. Supernöjd med att min chef har varit generös nog att faktiskt ge mig min "drömtelefon", en Iphone 4S, så kommer jag hem, packar upp den och börjar ladda den. -Bara för att inse att jag ju inte kan använda den när jag inte har nåt SIM-kort till den!!! -Buuhuuu...!!! -VILKET ANTIKLIMAX!!!!!! Och nu när jag för HUNDRAELFTE gången har gått och tryckt på "startknappen" bara för att få se texten "no SIM card" så börjar jag undra om jag håller på att få alzheimers, eller om jag "bara" är knäpp?!?!!? -Suck... Jag är ju SÅÅÅÅÅÅÅ NYFIKEN på hur den funkar!!!! 



Foto: Angelic Mess



Ja, här är den... Skönheten som för tillfället ligger på köksbordet och ser väldigt snygg ut, men absolut inte går att använda...! -Ha, ha, ha!! Jag måste skratta. Så typiskt...! Men... Trots allt så är jag så glad över snyggtelefonen att jag faktiskt kan nöja mig med att bara titta på den än så länge. :-)



Foto: Angelic Mess


Så här har det alltså sett ut VARJE GÅNG jag har tryckt på lilla startknappen bara för att jag är så nyfiken och bara inte kan låta bli. Som sagt... Ibland kan man ju ifrågasätta sin egen inlärningskurva...! Denna gång har den varit låååång!!!! :-)




Foto: Angelic Mess

Japp!! Även HUNDRATOLFTE gången får jag samma sak på displayen. Så konstigt...! 


Nu ska jag gå och klämma lite till på skönheten. ;-)

Kram på er!!


Angelica
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar