fredag 23 december 2011

VACKERT VÄDER


Hej på er!!

Idag har det börjat regna, så jag kände att jag ville ha en fin vinterbild för att få till den rätta julkänslan... Av princip så är jag faktiskt emot naturbilder för det är så sällan de gör verkligheten rättvisa. Men... Idag blir det just precis såna foton. :-) Inte för att de blev så fina som det faktiskt var ute igår här hos oss, men man kan iallafall ana att det var en mycket vacker dag. -Därför gör jag ett undantag som bekräftar regeln. :-)



Foto: Angelic Mess


Vägen upp till oss. På den här bilden ser det ut som att vi bor i Ingemansland, men det gör vi ju faktiskt inte... -Bara nästan. :-)





Foto: Angelic Mess


Närbild på lilla träddungen man ser i vänstra kanten på bilden ovan. Även om ingen bild kan göra verkligheten rättvisa, så kan man, som sagt, iallafall ana det vackra, sagoliknande vädret vi hade här uppe i norr igår. Till skillnad från idag när det bara regnar...

Här hemma ska det julmysas som aldrig förr! Men jag vill passa på att önska er alla en riktigt, riktigt:


GOD JUL


Kram 


Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar