torsdag 15 december 2011

PAKETINSLAGNING


[Svart och vitt]




Hejsan!

Dagen igår ägnade jag bland annat ägnat åt att få klart all julklappsinslagning och här kommer lite bilder på det svartvita temat som jag till största delen har valt att slå in alla årets klappar med. Dock ska ju L och M få klassiskt rött och vitt och sen så har jag också valt att ha tema "naturfärger" på vissa personers klappar... -Men till vilka det är avslöjar jag ju inte nu...! :-)





Foto: Angelic Mess

Alla presentpapper kommer från Lagerhaus, och presentbandet med julbockar har jag hittat på Ica Maxi. Väldigt gulligt med alla dom små vita julbockarna mot den svarta bakgrunden - precis min stil!! :-)



Foto: Angelic Mess

Eftersom det nästan blev en psykadelisk känsla när hela paketet var inslaget i det randiga så valde jag att bryta av med ett "band" av det prickiga presentpapperet. -På så sätt kanske man slipper få epilepsi när man tittar på lilla julklappen! :-)



Foto: Angelic Mess

Stjärnor och julbock är som sagt hemmagjorda med hjälp av pepparkaksformar som mall och utklippt från en lite tunnare kartong.



Foto: Angelic Mess

Spetsbandet har jag köpt på Ohlssons tyger, men går nog att köpa nästan vilken butik som helst.


Ha en trevlig kväll alla - och sov gott!

Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar