tisdag 27 december 2011

ÄVEN JAG HAR VARIT SNÄLL...




Hej, hej!!!

Ja, tydligen har jag faktiskt varit lite snäll iallafall, för jultomten har kommit med julklappar till mig med... :-) Julhelgen har varit jättemysig som sig bör: alldeles för mycket god mat, många tända ljus, TV-spel, en bra bok och många julklappar. :-) -Tack snälla jultomten för alla fina klappar!!




Foto: Angelic Mess


Bland annat så fick jag denna fina tidning om svartvit fotografering (som jag ju ÄLSKAR!!!) tillsammans med de marockanska skålarna jag också önskat mig i år. Även dom svartvita... -Naturligtvis!! :-) -Tack, tack snälla jultomten!!!



Foto: Angelic Mess


Här är det fina halsbandet som kommer från Snö of Sweden som jultomten också gav mig denna julafton. Här syns det tillsammans med de klara ljuskopparna från Tine K som jag har beställt från rara, hjälpsamma Marita som har butiken A Mouse in A House. I bakgrunden skymtar även en av de fina marockanska skålarna igen. Dom är ju bara såååååå fina!!! -ME LIKE!!!! :-) Bilden blev lite för grå, men det får duga denna gång. :-)



Kram


Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar