måndag 19 december 2011

Paketinslagning
Rött och vitt



Hej alla!!!

Nu är det bara en vecka kvar till jul och det känns UNDERBART!!! Och nu har jag äntligen slagit in de allra sista julklapparna och det är dom ni ser nedan. Det vill säga de som ska till L och M och som har rött och vitt tema. Och som jag redan har nämnt så är det röda och vita temat dessutom kombinerat med en inspiration från Sri Lanka. -Därav den röda elefanten.:-) Observera att detta lite "udda" tema enbart gäller för mina snuttisar till systersöner! :-)




Foto: Angelic Mess

Även här har jag gjort hemmagjorda namn-/God Jul lappar - dessa har jag bloggat om tidigare här och här. Observera att på denna bild har det vita paketet med rött band ( i bakgrunden) ett helvitt hjärta medan det på bilden nedan är ett vitt och rött hjärta. -Jag hade svårt att bestämma mig kan man säga....



Foto: Angelic Mess

Här kombinationen med ett större vitt hjärta med ett rött mindre ovanpå. Jag valde dock att ha den lite enklare versionen med enbart ett vitt hjärta.




Foto: Angelic Mess

En liten närbild där man ser namnlapparna lite bättre.


Foto: Angelic Mess

Paketen ur en annan vinkel. Jag kunde inte välja ut vilka bilder jag skulle ha med så det blev några fler än jag hade tänkt... :-O



Foto: Angelic Mess

Den röda elefanten (även kallad sötofanten, favvofanten, kramofanten etc, etc...) i närbild - den ÄR ju så supersöt!!! Kan inte rå för att jag älskar elefanter!! :-)


Jag hoppas att alla får en härlig kväll!

Kram

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar