fredag 16 december 2011

PAKETINSLAGNING


[Vitt grått och brunt]




Hej, hej!!!

Efter en lång arbetsdag igår så sitter jag och myser med en kopp kaffe och lite bloggande. Jätteskönt även om gårdagen var otroligt rolig och lärorik. Nu är det SNART jul och jag lääängtar!!!! Att få tända ännu mer ljus, äta gott, och bara mysa..... Så fantastiskt bra livet kan vara ibland!!! :-)  Dagens tema är julklappsinlagning i naturfärger. -Ja, hör och häpna... INTE svartvitt utan NATURFÄRGER...!! :-)




Foto: Angelic Mess

Några kottar från när jag och CM varit på "skogsmulle" fick vara med på bilden också... Hemmaplockade och allt.:-)





Foto: Angelic Mess

Detaljbild på mitt hemmasnickrade "God Jul kort". Allt med hjälp av pepparkaksformar. 




Foto: Angelic Mess

Tyvärr hade jag inte hunnit slå in alla julklapparna när bilderna togs, eftersom jag ville försöka ta bilderna med det lilla dagsljus vi har här upp i Norrland. Men ett litet smakprov blev det ju iallafall.




Foto: Angelic Mess


Jag önskar alla mycket fredagsmys och en trevlig helg!!!


Kram på er!!!

Angelica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar