torsdag 22 december 2011

BLOGGMYS....



Hejsan!!

Igår fick jag äntligen mitt paket från fantastiska Marita på A Mouse in A House. Som ett litet barn på julafton var jag: utan pardon bara slet jag upp alla lådor för att få se alla fina sakerna. :-) -Mest troligt såg jag halvgalen ut, men jag säger det igen: -Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR paket!!!!! Som grädden på moset så hade Marita dessutom skickat mig en liten julklapp!! -Tack Marita - så himla gulligt av dig!!! :-) Här kommer ett par bilder jag tog inför mitt stora bloggmys som jag sett fram emot när jag inte hunnit skriva tidigare i veckan.




Foto: Angelic Mess


På denna bild är det "my preciousssss" (läs dator), muggen från Indiska och den fina, fina pennan kommer från Marita. Hennes nätbutik skymtar för övrigt på datorn - nej jag menar "my preciousssss"!! :-) -Dock är det egentligen jobbdatorn om jag ska vara helt korrekt, men redan nu så sover jag nästan med den..!!!! ;-)




Foto: Angelic Mess


Stormlyktan från Tine K är även den beställd från A Mouse in A House - dock har jag satt en hyacint i den just nu. Jag var tvungen att ta med den lilla muggen jag fick i julklapp också. Den är såååå fin!!! Tack igen Marita - jag blev så glad av den oväntade gåvan! (Och ja... jag fuskade och öppnade den direkt. Jag kunde bara inte låta bli...!)


Endast en dag kvar till julafton och mer "klappar" - om jag nu har varit tillräckligt snäll...?


Kram på er!!


Angelica 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar