onsdag 7 december 2011

LITE MERA JULPIFF


Hej, hej!!!

Nu har jag piffat lite mer i vardagsrummet och fått upp stora julstjärnan och så har den fiiina JUL-ljustaken zink hunnit komma hem till mig. Bilderna är dock tagna vid olika tillfällen, så bli inte förvirrade...!



Foto: Angelic Mess

Ja, jag vet... Krukorna ÄR för små....!!! Men jag ville ta med en bild på azaleorna. -Medan dom fortfarande lever... ;-)





Foto: Angelic Mess

Piffet här har jag hunnit byta ut till ljusstaken i Zink med ordet JUL - se bilden nedan. Men man ser den stora julstjärnan bäst på denna bild, så den fick komma med iallafall.





Foto: Angelic Mess



Visst är den söt lilla ljusstaken? JAG blir iallafall väldigt "julmysig" av att se den. -Myyyyyyysssss!!!! Den har jag beställt från Inreda.com.




Foto: Angelic Mess


Jag har även flyttat på mitt IKEA "bord" och flyttat söta julbocken dit tillsammans med ljusstakarna och lite av granriset som jag och CM "hittat" i skogen på en av våra skogsmulleturer.


Trevlig kväll alla!!
Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar