onsdag 14 december 2011

Paketinslagning

Vitt och rött

Hejsan!!

I år har jag tänkt försöka vara ute i tid med alla paket för jag har en tendens till att vara ute i sista sekund, och det vill jag faktiskt slippa i år! :-) Efter att först ha halkat omkring på vägarna igår och sedan shoppat med LL så är allt inhandlat. Nu återstår bara den sista "touchen" så är jag klar sen. -Fantastiskt skönt!! Här kommer en liten "sneak peak" på det vita och röda temat jag har till mina systersöner. -Jag gör ett exklusivt undantag för dom med ett vitt och rött tema... :-)



 Foto: Angelic Mess

På denna bild är det vitt papper och rött God Jul band från Lagerhaus, samt en röd elefant som jag ritat upp efter den pepparkaksform som jag har köpt från Indiska. -Jättesöt!!! I love "sötofanter"!!!! -Samma sak gäller för de röda stjärnorna. Jag har helt enkelt ritat upp efter pepparkaksformar och klippt ut i lite tunnare kartong. Temat denna jul till mina systersöner är Sri Lanka. -Därav lilla elefanten till dom. :-)



 Foto: Angelic Mess

Paket till mina sötisar till systersöner L och M. Snart kommer julklapparna hem till er!!! :-) Bara några dagar till så ska de vara framme hos er... Nån gång nästa vecka hoppas jag på att de ska ha nått er. :-)




Foto: Angelic Mess


Närbild på samma paket där man ser God Jul bandet lite bättre. Det är i textil, så det är lite lättare att hantera än de som är lite "plastiga". Dock kan man ju inte "krulla till" dom... -Eller vad det heter...?? :-) Stjärnorna som jag klippt ut är förresten tänkt att vara namnlappar och julhälsningskort. De som finns att köpa är oftast ganska fula, så då fick det bli hemmagjorda. :-)


Kraaaam!




Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar