torsdag 1 december 2011

Uppskattning och tacksamhet



Foto: Angelic Mess


Ett stort tack till CJ för att du letade fram denna åt mig när jag tappat bort den. Tack Vännen!! Dock har jag "censurerat bort" den sista raden här... :-)



Hejsan!


Jag och CM har ibland pratat om det här med uppskattning och att man kanske behöver jobba på en relation genom att faktiskt visa sin uppskattning. Och idag så trillade polletten ner att kanske ska jag inte bara prata om det (d.v.s mycket snack, men lite verkstad!!) så jag har alltså en del på hjärtat... 


Till Syster Yster:
Världens största kram för att du alltid orkar lyssna fast jag säkert sagt samma sak HUNDRA gånger!! Som en trasig grammofonskiva kan jag tänka mig. Och för att du känner när jag behöver pepp och när jag inte vill ha det... Bästaste systern i hela världen!!!








Till MA&PA:
Jag vill säga tack för att ni har stått ut med alla mina påhitt och andra konstigheter genom åren. För att ni har överlevt alla dessa ( och det har ju varit många!!!!) , och för tålamodet, och för all hjälp ni har bidragit med. Jag kan nog inte i ord beskriva hur tacksam jag är.





Till AB:
Jag kommer aldrig att säga det igen och får jag frågan så kommer jag att förneka att jag någonsin gjort det. - Men... Jag är dig evigt tacksam för att du har stått ut med, och hållit fast vid mig under alla dessa år när jag själv inte har haft koll, inte orkat, eller vad det nu har varit. Oavsett VAR jag har befunnit mig har du alltid funnits där. -Du må vara "poco loco", men du är också den bästaste killen i hela världen!!!




Till LL:
Ett stort tack till dig för att du är den du är och för att du är så klok och dessutom lyssnar när jag behöver det. Det är skönt att kunna prata utan att behöva censurera och tänka på vad och hur jag säger saker...




Till CM:
För att du är lika knasig som jag och det är det ju inte många som är. Skönt med en likasinnad som inte tycker att det gör något att man går vilse på ett elljusspår osv, osv.... :-) 



Ja, det var dagens kloka ord. :-)

Hoppas alla får en bra dag och kväll!!!

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar