tisdag 13 december 2011

Paketinslagning

Svart och vitt


Dagens inspiration av paketinslagning går i mina favoritfärger... Svart och vitt och en liten "dutt" silver. Idag har jag tänkt försöka köpa de sista julklapparna så att alla inköp är klara och jag kan koncentrera mig på julklappsinslagningen. Då blir det Bing Crosby i bakgrunden, några pepparkakor och massor av tända ljus så att julkänslan ska infinna sig på riktigt! 




 Foto: Angelic Mess

Presentpapper från Lagerhaus, silverhjärta från IKEA och det svarta presentsnöret med dom söta julbockarna kommer från Ica Maxi - det har jag även bloggat om här.



Foto: Angelic Mess

Det smala silverbandet med God Jul text (som knappt syns på bilden!) är fyndat på Coop. Märkligt vad man kan hitta saker på oväntade ställen...! Spetsen har jag köpt på Ohlssons Tyger.





Foto: Angelic Mess

Julklappar och glöggmuggar. -Mysigt värre!!! :-) - Nej, nu är det dags för mig att plugga lite "viktigheter" så jag önskar alla en superdag.


Kram!

Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar