tisdag 6 december 2011

VINTERNS FÖRSTA HYACINTHER




Hej allihopa!!
Nu har jag äntligen planterat mina hyacinter och i brist på annat så blev det att plantera dom i muggarna som jag bloggat om här. "Nöden har ingen lag" heter det ju och eftersom jag inte hade något annat så fick det helt enkelt bli att plantera dom i muggarna. 




Foto: Angelic Mess



Vi har haft några timmars sol-/ dagsljus denna vecka så då fick jag passa på att knäppa några bilder även på hyacinterna. -Speciellt med tanke på att jag inte alls har några gröna fingrar så alla mina växter har en begränsad levnadstid. -Suck...




Foto: Angelic Mess


Här har jag piffat med en kanelstång, men jag tror att jag ska plocka bort mossan för den bara smular ner överallt så fort man ska vattna , eller vill flytta på sötisarna (ja, alltså hyacinterna!) :-)


Ha en bra dag alla!!!

Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar