onsdag 28 december 2011

KVÄLLS MYS




Hej hopp!!

Jag har precis kommit hem från kvällspromenaden med CM och känner mig lite piggare och dessutom ganska duktig. :-) -Tack CM för att du drog med mig ut på en uppiggande liten "prommis"!! Det var verkligen välbehövligt! En riktig latmaja har jag blivit så det är bra att nån har lite moral och är tillräckligt hurtig för att ta initiativet. 





Foto: Angelic Mess

Lite juligt kvällsmys blir det nu = jag i soffan med en bra film och mysfilten... :-) Det har jag nog gjort mig förtjänt av trots allt. Firar med en bild av zinkrenen ( d.v.s renen av zink!!) "Zinkrenen" lät lite konstigt...




Foto: Angelic Mess

Och så avslutar jag med en närbild på en av stjärnorna som hänger i den taniga, eländiga granen och önskar alla en riktigt mysig kväll!

KRAM!!
Angelica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar