lördag 18 februari 2012


Be you tiful




Hej alla!!!


Har ni nån gång varit med om att nån har gjort "en grej" av nåt som inte är nåt, eller har sagt den mest konstiga saken...? Ja, ni vet såna där saker som man faktiskt inte ens vet hur man ska reagera på. -Ska man ta det som ett skämt, eller ska man ta med en klackspark eller ska man bli arg???? Det råkade jag ut för häromdagen och jag vet nog fortfarande inte riktigt vad jag ska tycka. -Fast egentligen är det nog så att jag tycker och känner alla tre sakerna på en och samma gång: på nåt sätt så var det riktigt roligt (ja, jag började faktiskt tokskratta), och jag kan inte heller riktigt ta det på allvar, samtidigt som jag faktiskt blev riktigt, riktigt förbannad. (If you pardon my French..)





Foto: Angelic Mess

-Nåja... Summan av kardemumman är att jag vill säga att det är alltid OK att vara sig själv. TO BE YOU. -Oavsett vad andra kan tycka eller tänka. Naturligtvis så ska man ta hänsyn till andra och deras önskningar, men även där finns det ju en gräns såklart.


Foto: Angelic Mess

Så för er alla som känner igen er... Lite blommor för att ni är dom ni är och för att man själv kan vara den som säger något tokigt ibland. 


Foto: Angelic Mess


Till alla vackra underbara människor där ute... Kom ihåg att ni är just det:


Vackra och underbara. 


Be you tiful


Angelica


Pssst: Det här är förresten dom fina blommorna jag köpte igår... -Och dom lever fortfarande!!! :-) Fler bilder kommer senare.


Kram!


2 kommentarer:

  1. Så klokt så klokt. Och så sant så sant.

    Kram kram:)

    Be you tiful pictures!!

    SvaraRadera
  2. Tack rara du!!!
    Hoppas du får en superfin söndag och känner att idag är en av de bättre dagarna... :-)
    Kram
    Angelica

    SvaraRadera