tisdag 21 februari 2012

SEMLOR OCH STÄDNING






Hej på er alla rara!!


Ja, idag bjuder jag på den fantastiska kombinationen Semlor och Städning!!! -Och den är jag nog ganska unik om idag... :-) Semlorna är ju av den uppenbara anledningen att vi har Fettisdagen idag. Städningen däremot är för att jag har "städat upp" på bloggen. -Och för er som brukar kika in lite då och då så har ni nog redan sett det eftersom jag började rensa upp redan igår. Jag har ändrat formatet på bloggen, samt plockat bort all reklam. Esteten i mig mådde faktiskt ganska dåligt varje gång jag scrollade ner i bloggen och det var en massa ful och konstig reklam överallt. -MEN, nu är den borta och det känns såååååå bra!!! :-)


Foto: Angelic Mess

Fantastiskt vad gott det ser ut!!! Kakfatet är från Ofelias Hus och fortfarande blir jag alldeles glad av att se det. -Lite som med mina ljusstakar från Day Birger et Mikkelsen som ni bland annat kan läsa om här.



Foto: Angelic Mess

Jag kan ju lugnt säga att det kommer att bli många fler semlor än dessa i år. Varför är allt som är gott alltid fett och ohälsosamt??? Det är inte riktigt rättvist...! 



Foto: Angelic Mess

Med storstädningen av bloggen klar och en stor semla att se fram emot så känns ju den här dagen som en mycket bra sådan. ;-) Visserligen är det mer jag skulle vilja fixa till här på bloggen, men det får ta sin lilla tid... Bland annat så skulle jag vilja göra om rubriken/loggan för "Angelic Mess", men som sagt... Det får komma när jag har tid över och dessutom kanske en lite klarare idé över hur jag vill att den ska se ut.


Ha en super Fettisdag alla!!!


Kram!!


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar