lördag 4 februari 2012

LITE LJUS I MÖRKRET


Hejsan!!

Även idag är det otroligt kallt här uppe i norr och jag har redan börjat tända ljus överallt i huset för att öka på känslan av värme och mys. Jag har ingen som helst önskan att gå utanför dörren i denna kyla så istället blir det mys i soffan med tända ljus, en bra bok och kanske ett glas vin lite senare. :-) Det är vad jag kallar kvalitetsmys!



Foto: Angelic Mess

Mina nya ljuskoppar från Alvas Hus. -Supersöta med vit "spetsdekoration". Jag älskar ju allt vad ljusstakar heter och kan tyvärr inte låta bli att köpa när jag hittar något som jag gillar. Dessa söta raringar köpte jag tillsammans med armbandet och örhängena från Snö Of Sweden. Vill ni kika på dom så hittar ni dom här



Foto: Angelic Mess

Man kan ju omöjligt få nog av ljus en vinterdag som denna så nu är nog precis ALLA ljus tända... :-)



Foto: Angelic Mess

Nej nu ska jag gå och krypa ner i soffan med bok, dator och massor med godis... De senaste dagarna känns det som om jag bott i soffan, och med tanke på alla kuddar och filtar som jag har plockat fram så skulle man nästan kunnat tro att jag lagrar på mig ammunition för ett kuddkrig.. :-)

Kram på er!!

Angelica















1 kommentar: