måndag 27 februari 2012

SNEAK PEAK



Niki Jones


Hej alla!!


Eftersom jag kommer att ha lite fullt upp ett tag framåt så får det helt enkelt bli en liten sneak peak idag... Det blir på ett av de nya kuddfodral som jag har köpt, men som jag tyvärr inte har några innerkuddar till ännu. -Ja... så långt har jag helt enkelt inte hunnit. Trots min inspiration till att plocka in färg här hemma så är det ett svartvitt kuddfodral ni får se idag. -Bara för att jag inte kunde motstå det samt en annan variant som är svart med vita detaljer/"broderier"... Tyvärr har jag inga bilder på den senare varianten, så det får bli en annan dag.



Foto: Angelic Mess


En närbild på mönstret på kudden tillsammans med den vita kudden Pretty Drops från Day Birger et Mikkelsen. Den senare kan ni även se lite bilder på här.


Foto: Angelic Mess


Här har jag lagt upp kuddfodralet på soffryggen för att kunna ta en helhetsbild så att man kan se hur den ser ut i sin helhet tillsammans med de andra kuddarna som jag har i soffan just nu...


Foto: Angelic Mess

Här lite detaljbilder på mönstret och dom små bollfransarna. På bilden till höger (som tyvärr blev ganska dålig) är det baksidan i detalj. Medan bilden till vänster på framsidans mönster. Fler bilder kommer naturligtvis så snart jag har hittat passande innerkuddar. :-)


För den som vill titta mer så kan ni kika in på Niki Jones' hemsida. Just nu har dom dessutom rea på en del saker. :-)


Kram på er!!

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar