söndag 19 februari 2012

SUNDAY BREAKFAST





Hej, hej!!!

Ja, så var det redan veckans sista dag och en ny vecka börjar snart... Jag inleder denna söndag med lite frestande bilder på ett gott bröd (som jag naturligtvis INTE har bakat själv!!) till dagens Sunday Breakfast. Med lite smör, ost, skinka, paprika och gurka till det goda brödet så är ju dagens vardagslyx given. :-) Och anser man inte att det är vardagslyx, så tycker jag att man ska börja göra det. Om inte annat bara för att stanna upp i vardagen och bara njuta av allt som vi vanligtvis tar för givet...



Foto: Angelic Mess

Jag älskar bilder på mat och bakverk, men eftersom jag verkligen inte tycker om att baka (ja, jag är ju som sagt en svärmors värsta mardröm!!), så blir det väldigt sällan bilder på mat och bakverk, trots att jag tycker att det är så vackert med mat i alla former. Jag kan bara beklaga att jag är så ointresserad av allt vad bakning och matlagning heter...


Foto: Angelic Mess


Nej, nu är det dags att sätta tänderna i detta supergoda bröd tillsammans med en varm kopp kaffe och njuta av en lugn söndagmorgon och livet i allmänhet. :-)


Ha en underbar söndag!!


Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar