fredag 17 februari 2012

T G I F [Thank God It's Friday]




&
Pleasures in life




Hej alla!!!


Mysigt värre med fredag och helg. Jag inleder helgen med en supergod kaffe och lite choklad... -Nej, inte det nyttigaste, men definitivt något av det godaste. :-) Man måste ju få unna sig något smaskens ibland, tycker jag. Vad är livet utan lite lyx i vardagen??? Förutom choklad, så har jag även handlat lite blommor idag, men bilder på dom kommer en annan dag. -Om dom överlever vill säga...





Foto: Angelic Mess

-Mmmmmmmmmmmmmm...... -Mmuuuuuuuuuuuuummmaaaaaaa, säger jag bara! :-) En sån här gång så kan jag ju tycka att det borde vara fredag varje dag!


Foto: Angelic Mess

Chokladen är Marabous's Original Crisp. Nästan lövtunna chokladbitar med lite "krisp". -Mums, mums... -Ja, jag är ett godismonster!! :-) 



Foto: Angelic Mess


Och så en stor kopp kaffe förstås. Hade helst velat ha en Caffe Latte såklart, men man kan ju inte få allt här i världen.


Ha en supermysig helg alla!!!


Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar