onsdag 8 februari 2012

LITE GRÖNT GÖR GOTT



Hej på er!!!

Efter vad som känns som en mindre variant på ISTIDEN, så kan jag inte nog snabbt få vår igen! Men eftersom den inte är här ännu, så tänkte jag att då får jag väl ta saken i egna händer och försöka få in lite känsla av vår här hemma ändå. Lite grönt och lite fräscht gör ju faktiskt susen för att det ska kännas lite mer som om våren är på väg...
( Och ja, jag vet att jag tjatar om våren - kan bara inte låta bli!!)



Foto: Angelic Mess


Återigen en bild på de vita skålarna med silverkant från A Mouse In a House. De är så fantastiskt fina, och så mycket jag. Just nu blir det dock tyvärr lite dåligt med variation på mina foton eftersom jag haft lite dåligt med tid och dessutom varit sjuk. Men jag hoppas att det ska bli lite bättre med det snart... :-)



Foto: Angelic Mess


Lite mer grönt.. Bara denna lilla "dutt" av grönt på bilden gör ju susen för att höja temperaturen lite och få lite mer känsla av vår. För att inte tala om vilket underverk som dagsljuset gör! Så skönt att solen har börjat titta fram igen!


Foto: Angelic Mess


Även denna superfina, svartvita skål kommer från Marita och jag ska försöka ta lite fler bilder så småningom. Just nu känns det som sagt som att det blir lite samma hela tiden och inte så mycket nytt och kreativt från min sida. - Men jag lovar verkligen att försöka bättra mig. :-)


Ha det så bra alla!!
Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar