torsdag 16 februari 2012

BEAUTY




Hej alla!!!

Ja, jag går i tankarna  att kanske satsa på nåt bra vad gäller foundation, nu när man börjar bli äldre och betydligt "skruttigare". :-)  Jag använder aldrig foundation, men har lite smått börjat gå i tankarna att det nog kanske skulle behövas när jag konstant bara ser väldigt trött ut... Visst är det mycket det faktum att jag sover alldeles för lite, men det har jag ju ännu inte fått bukt på så tillsvidare kanske det vore en bra idé att "fuska" sig till ett lite piggare utseende...?



Foto: Beauty Planet


Jag har hört mycket positivt om just bareMinerals, som är helt utan konstiga tillsatser och som enligt många dessutom känns naturlig och inte som nåt "klet" i ansiktet. -För något värre än det kan jag inte tänka mig!! -Det är ju just därför jag aldrig använder sånt - för att jag tycker det är lite läskigt att det känns som om jag har en kletig hinna i ansiktet... - Uuuuuhhhhhuuuu!!!! -Va' äckligt!!! -Lite som Frankensteins Monster kan jag ju tycka... ;-)


Vad använder ni andra för produkter? -Om ni nu använder några vill säga...?


Kram på er alla!


Angelica














2 kommentarer:

  1. Haha, jag känner igen mig. Hojja, rynkorna anfaller å gråhåren blir bara fler och fler...
    Jag använder Helena Rubinsteins foundation. Helt suverän och svindyr förstås men smakar det så kostar det...Tur jag inte använder det så ofta...hehe!
    Trevlig helg vännen och jag hoppas innerligt vi kan ta våran shoppingdag snart! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, ha!!! Söta gummamn där!! -Ja, man hade ju önskat att man var mer som ett bra årgångsvin... ;-) Och tack för tipset... Då ska jag kolla in den med. :-) Shoppingrundan får vi ta tag i snart.

      Kram, kram!!

      Radera