onsdag 29 februari 2012

A SPLASH OF COLOUR


Pink

Hej på er!!


Ja, jag inser ju att vissa (C M tex) kommer att tro att jag har fått ett totalt "psykbryt" nu när jag visar bilder med ROSA kuddar, men som sagt... Vill gärna ta in lite färg just nu. Under förra veckan så tittade ju solen fram ett par gånger, vilket har gjort att jag kunnat ta lite OK bilder på hur jag hade tänkt mig att det eventuellt skulle kunna se ut. Det är så svårt att få till några bilder när det är konstant mörkt. Bilderna blir antingen alldeles för mörka, eller så blir de urvattnade när jag försöker kompensera bristen på dagsljus. -Inte för att jag skyller på kameran - jag inser ju att det är jag som inte är tillräckligt duktig för att få ut det mesta ur den (ja, kameran alltså). :-)



Foto: Angelic Mess


Jag har försökt att ta foton ur ungefär samma vinklar som när jag fotade till mitt turkosa tema för någon dag sedan. Det gjorde jag helt enkelt eftersom jag tänkte att då borde det ju vara lite lättare att jämföra och se vad man tycker.


Foto: Angelic Mess


Och här en lite mer utzoomad bild på det rosa tillsammans med min kära kudde Pretty Drops från Day Birger et Mikkelsen. (Här kan man dessutom se den lite vissnande blomman i bakgrunden!! -Dags att vattna...?) Färgen på kuddarna är mer "bubbelgumsrosa" än vad den ser ut att vara på bilderna. Tyvärr blev inte bilderna riktigt så rättvisande som jag hade velat, men ni får ju en idé om hur jag hade tänkt mig. (Hoppas jag iallafall...!)


Foto: Angelic Mess


Och sist, men inte minst... Ett foto där jag har med min älskade tavla med "La Tour Eiffel"... Paris är ju så vackert, och en så romantisk stad...


Hoppas ni får en fantastisk dag!!


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar