torsdag 9 februari 2012

IN MY HOUSE....


Black and White

Hej alla!!


Återigen blir det tema Black and White eftersom jag älskar det, men också för att jag ju faktiskt har tänkt byta ut det snart och vill ha lite "före och efter" bilder att titta på sen när jag återigen har ledsnat på att ha färg. ;-)



Foto: Angelic Mess


Den svarta lyktan i bakgrunden har jag haft väldigt länge, men fortfarande tycker jag att den är riktigt fin. Bara lite svårplacerad ibland eftersom jag har 3 stycken och de är lite större modell på...



Foto: Angelic Mess


Denna bild är tagen från matbordet mot linneskåpet, som för övrigt ska få flytta på sig så småningom eftersom jag skulle vilja ha ett lite lägre och bredare skåp eller sideboard där det står för tillfället.


Foto: Angelic Mess


Supersnygga ljusstaken från Day Home et Mikkelsen. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen... Jag tycker så otroligt mycket om den svarvade formen!!! Blir liksom glad i hela kroppen när jag tittar på dom...! Kanske bara för att formen i sig är lite "lekfull" och kurvig...? :-) Den finns bland annat att köpa på nätbutiken Blackballoon och kostar 695 svenska kronor.



Kram på er alla

Angelica






1 kommentar:

  1. Hej Angelica,
    Tittar bara in för att önska dig en riktigt underbar helg ! Läcker ljusstake du köpt, Day har riktigt fina saker - har själv några av deras ljusstakar och skrin.
    Kramar från ett snöigt SKåne/Marita

    SvaraRadera