onsdag 15 februari 2012

VACKRA DROPPAR




Hej på er!!

Ja, här skulle man ju kunna tro att det är julafton eller nåt liknande, men det är det ju faktiskt inte! :-) Det är bara jag som har varit lite väl frikostig med att dra mitt kort på sista tiden... (Oj, oj, oj!!) ;-) -Jag vet inte hur det här ska sluta riktigt!! Kanske är det Shoppoholic varning på mig trots allt??? :-O

Återigen måste jag beklaga att bilderna är så "grådassiga". Jag lovar att ta lite bättre bilder så fort vi har lite mer dagsljus.



Foto: Angelic Mess

Denna gång är det den nya kudden Pretty Drops från Day Birger et Mikkelsen som har fått flytta in i vardagsrummet. Den finns i fler färger, men jag ville ju såklart absolut ha den vita... I bakgrunden kan man se de bruna förvaringskorgarna som jag nämnde i blogginlägget här tidigare i veckan.



Foto: Angelic Mess


Jag är löjligt förtjust i denna kudde... Vit och med små speglar som glittrar som riktigt "bling-bling", så är den ju en dröm för en sån som mig!!! -Hi, hi, hi!!! Ja, det är nog faktiskt på gränsen att jag är lite kär när jag börjar fnissa som en liten flicka... Jag klickade hem min från fina nätbutiken Tintinstyle, men jag har sett att den också finns på butiken Hvita Villan.


Många, många kramar!!


Angelica






1 kommentar:

  1. snart får vi väl tvångsinlägga dig för shopaholism på ngn klinik i tjottaheite där det inte finns tillstymmelse av internetuppkoppling! ;-)

    SvaraRadera