torsdag 2 februari 2012

NYTT I SMYCKESKRINET




Hej alla!!


Igår kom paketet med mina efterlängtade smycken från svenska Snö of Sweden!! Jag tycker ju att de har så vackra smycken och eftersom jag redan har halsbandet i samma serie som heter Carla Vintage så ville jag även ha armbandet och örhängena. Alltså blev det till att klicka hem även dessa på nätet. Bild på halsbandet
som jag bloggat om tidigare hittar ni här och här.



Foto: Angelic Mess

Här är det UNDERBARA armbandet. -Visst är det snyggt?!? Mitt är inköpt på nätbutiken Alvashus.se, men finns naturligtvis att köpa lite varstans i vårt avlånga land. Jag tycker att det är så fint med de lite pärlemovita pärlorna och lite bling-bling i form av strasstenar precis vid spännet.

Ja, idag är jag en lycklig "shoppoholic"! ;-)



Foto: Angelic Mess


Här en bild på armbandet tillsammans med ett av örhängena. Jag var så upprymd när jag fick paketet att jag faktiskt inte hade tid att ta fram båda när jag skulle ta bilderna!!!
-Så typiskt mig!!!


Önskar er alla en bra dag! :-)


Stor kram


Angelica


-Psst....! För den som vill veta priset på skönheterna ovan, så kan jag tala om att armbandet kostar 399:- och örhängena 199 Svenska Riksdaler.
:-)







5 kommentarer:

  1. såå snyyggga och sååå du!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman!!!
      Som sagt.. Kortet levde ett eget liv den där kvällen.:-)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera