onsdag 1 februari 2012

A WONDERFUL DAY


Med favorittidningen på bordet, en kopp kaffe och med favoritgodiset preppat, så inser jag att detta kommer att bli "a wonderful day". Ny dag, nya möjligheter!!!

Lite lyx så här mitt i veckan gör verkligen gott för kropp och själ. Ja, iallafall för själen... ;-)




Foto: Angelic Mess


Super Glam i en av mina favorit tidningar, LivingETC. -Det låter spännande...! Man kan ju aldrig få för mycket av lite Super Glam i vardagen!! :-)



Foto: Angelic Mess


Allas våran egen svenska Jimmy Schönning är med i ett reportage. Mycket fint måste jag säga!!! Lite Bohemian Chic, eller vad jag nu ska kalla hans stil...? -Snyggt är det iallafall.




Foto: Angelic Mess


-Mmmmmmm....!!!! -Yummie!!! Mitt favoritgodis!!! Jag älskar dessa lite hårda kola/toffees med "Brazilian Nut"!! Dom är så otroligt smaskiga!

To SP: Yes today I'm a sinner!!! My favourite candy... ;-)


Nu ska jag ta och mysa mig ner i soffan med dator, tidning och godis och bara njuta av denna underbara dag.


Önskar alla en superfin dag!


Kram!!




Angelica















1 kommentar: