fredag 24 februari 2012

PINK FRIDAY LOVE


Hejsan!!

Ja, Alla Hjärtans Dag har ju redan varit för länge sen, men jag stötte av en slump på dessa och kunde inte låta bli att köpa hem dom för dom var så söta. -Ja, ibland kan jag helt enkelt inte motstå de mest "girly" och "konstiga" sakerna... ;-) Allt kommer från Lagerhaus. Sedan ett tag tillbaka så har de ju även en nätbutik, vilket ju är bra för den som kanske har långt till deras fysiska butiker.



Foto: Angelic Mess


En ask med tändstickor att köpa till någon du älskar eller tycker om. :-) Till och med själva tändstickorna är ju jättesöta när de är vita och inte svarta! Även de rosa servetterna som ligger under tändsticksasken kommer från Lagerhaus.


Foto: Angelic Mess

Världens kanske minsta och sötaste godispåse med texten "A little treat, Because you're Sweet!" -Sötare än så här blir det inte!! Sen kunde jag faktiskt inte motstå den ännu lite mindre "minigodispåsen" som ligger i bakgrunden... ;-) -Hi, hi, hi!! Inte många godisar som ryms i den, men budskapet borde ju ingen man (eller kvinna) kunna missa...???? ;-)


Stor Kram!

Angelica




2 kommentarer:

  1. ska jag börja bli orolig, turkos o nu rosa....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, ha!!! Ja, det är nog dags att ta in mig snart... ;-)

      Radera