fredag 3 februari 2012

Februari
* Snart är det vår *



Hej alla!!

Februari har äntligen kommit och snart är det vår...! Just nu har vi nästan -30 grader Celsius, så våren känns långt borta, men jag VET att den ligger och väntar på att få komma fram och göra livet så mycket lättare...

Ja, jag kan inte snart nog få känna solen mot mitt ansikte, och den varma vårvinden i mitt hår...

Jag saknar och längtar efter er!!




Foto: Angelic Mess

Med tanke på kylan så ska jag jobba från soffan med massor av filtar och kuddar och bara mysa ner mig, för den här kylan är verkligen inte min grej!!!


Många (men inte så varma) kramar!!


Angelica








2 kommentarer:

  1. vad har ni för innetemp uppe på gräddhyllan, här är det svinkallt (ute alltså), önskaR MIG EN SLAV SOM KONTINUERLIGT BAR IN VED....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha!! Hittar du någon frivillig, kanske han kan komma och hjälpa mig med...? :-)

      Radera