fredag 10 februari 2012

SRI LANKA





Hejsan!!


Jag hoppas att alla mår bra och har hälsan. Idag blir det ytterligare en bild från Negombo Beach i Sri Lanka. Efter all den här kylan vi haft så behövde jag något att värma kropp och själ med. Och kanske också av rent egoistiska skäl eftersom jag vill hålla minnet levande av detta underbara land...


Foto: Angelic Mess


Nu när jag tittar på fotot lite längtansfullt, inser jag att det kanske är dags att redan nu boka semesterresan inför nästa vinter...?!? Jo, det tror jag minsann att det är! -Dags att börja leta efter nya upplevelser och äventyr!!! :-)


Kram


Från en bloggerska som tar lite "ledigt" under helgen.


Angelica









2 kommentarer:

  1. Vad härligt att både njuta av minnen och börja planera nya äventyr!:)
    Kul att hitta hit, du har en fin och inspirerande blogg!! Jag återkommer:)

    Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. -Åhhh.... men vad glad jag blir...!!! Speciellt som du är en så otroligt kreativ tjej!!! Har ju sneglat på dina alster ett tag.. ( jag jag har ju tjuvkikat på vem du är...! ;-) Kramar i massor!!!

      Radera