lördag 25 februari 2012

LOVELY WHITE ROSES






Hej alla!!


Som jag nämnde tidigare så var jag och köpte lite blommor förra fredagen. Där jag var och handlade fanns det dock inte ett så stort urval. (Jag var på Konsum och inte på en "riktig" blomsterbutik så det säger ju en hel del!) Men eftersom jag älskar vita blommor så blev det två stycken vita "minirosor" som fick följa med hem. Och det är ju helt otroligt vad lite blommor kan göra för att man ska bli lite piggare och gladare! :-)



Foto: Angelic Mess

Är dom inte vackra, så säg...? Och det trots att det fortfarande är för lite dagsljus här uppe i norr för att bilderna ska bli riktigt skarpa och bra.


Foto: Angelic Mess

Egentligen är jag faktiskt inte stort fan av rosor, men samtidigt så är dom ju mycket vackra... Orkidéer är det jag gillar allra mest, samt alla möjliga varianter på vita (och gärna lite "fluffiga") blommor. :-)


Foto: Angelic Mess


Tittar man på en ros på så här nära håll, så är dom ju fantastiskt fina ändå. Kanske jag borde ta tillbaka mitt tidigare påstående om att jag inte är ett stort fan? För nu när jag tittar på det här fotot så inser jag ju att dom faktiskt är otroligt vackra...


Trevlig helg!!!


Och glöm inte att unna er lite lyx i vardagen!

Kram på er!


Angelica













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar