måndag 20 februari 2012

MY OFFICE





Hej, hej!!


Idag blir det bilder på mitt "kontor", det vill säga köket... Det är här jag sitter både när jag jobbar och bloggar. Ibland blir det TV-soffan också, men oftast så har jag problem att sitta skönt med benen, plus att det är ju inte helt enkelt att få datorn i en bra arbetshöjd när man kryper ihop i en soffa. -Och speciellt inte när man har en "kisseskrutt" som ska krypa in på alla möjliga och omöjliga ställen där man sitter... :-)



Foto: Angelic Mess

Lite mys på bordet där jag har datorn. Nya minirosorna tillsammans med ljuskopparna från Tine K Home och den randiga muggen som alla är inköpta från allra bästa Marita som har butiken A Mouse In a House. Även pennorna i siden kommer är från Tine K Home och inköpta från Marita.


Foto: Angelic Mess

Lilla datorn med kökssoffan i bakgrunden. Kudden med texten "Live what you love" kommer från Lagerhaus. Övriga kuddar kommer från IKEA. Förutom kuddarna med "tofsar" som kommer från en butik som jag tyvärr har glömt namnet på.


Foto: Angelic Mess

"Il kontore" med den stora väggklockan från Sia i bakgrunden. Man kan ju iallafall inte missa hur mycket klockan är om jag säger så. -Såvida man nu inte är helt inne i bloggandet förstås... ;-)


Nej, nu är det dags att göra sig iordning för nu måste jag bara åka in med den där låneboken som jag har glömt lämna tillbaka i omgångar!! Och sen blir det till att göra lite nytta och jobba.


kram på er alla!!


Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar