måndag 13 februari 2012

OOOOOOOHHH....!!!! -PAKET!!!!!!!




Hej alla söta!

Efter att ha varit bortrest fredag till söndag i jobb så är jag äntligen hemma igen. Jag älskar mitt jobb, men det kan vara lite tunga dagar emellanåt... Så nu njuter jag av stillheten hemma och har öppnat paket som kommit till mig!!! Ja, jag är ju som ett litet barn vad gäller presenter och paket!! Och inte spelar det någon roll att jag själv har betalt för paketen heller! -Ha, ha, ha!!! Ja, jag måste ju återigen skratta åt mig själv som är så barnslig!!! :-)



Foto: Angelic Mess


Hur som helst... I paketet denna gång så kom de underbara förvaringskorgarna som jag tycker är så fina och återigen så mycket JAG!!! :-) Enkla men med ett visst exotiskt uttryck i form av mönstret på utsidan... Jättesöta och jag är SÅ NÖJD!!! :-) För den som vill kika lite närmare så finns de att köpa här.



Foto: Angelic Mess

En liten närbild på skönheterna... Jag köpte även bruna, men är ju såklart mest förtjust i dessa.... Bilderna är tyvärr ganska usla eftersom jag kompenserat bristen på solljus med att överexponera bilderna + att jag inte orkade byta objektiv så alla foton är tagna med ett MACRO-objektiv!!! 
-Oooopss!!!! :-)


Angelic Mess

Trots mina tankar om att ta in lite färg så fortsätter jag mitt svartvita tema här hemma. -Är jag kanske ett hopplöst fall...? Men jag SKA faktiskt ta in färg... Sen.... :-) Men kanske inte då så som de flesta tänker när det gäller färg... Mer bara små, små färgklickar, inte en massa färg överallt för då får jag väl krupp!! :-)



Ha en underbar dag alla!!!


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar